skjp jew dah msuk u...cam x caya jew..trasa cam bwu mggu lpas jew aku msuk F1..ntara tahun aku yg plg best???F3 kot mybe tyme tu kwn aku pnoh lam klas tuh..hehehe.jgn jelesz doh.
tp F5 best gak...
tau ak sbb ape??
sbb...
ader Idham..huhuhu..
hahaha
xder la..
bkn suka pon
just sbb dia baik n pndai gler..
tp yg pasti aku suka awal g..
nsem gler tgk dia..
shhhhhhhhhh...
rhsia!! kang ader org jelez..
ok,
skang bermulalah pngembaraan bkn kami bertiga
atau
berempat
bkn juga berlima
tp berantai..hehe
xde r..
sbb cter ni mengaitkan batch aku yg plg baik
popular
bjya
berjasa
n
menggempakkan skola ngan result yg plg best..
jgn jelesz doh..
Friday, June 19, 2009
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment